Layout laget med masse geometriske former som sirkler (punchet ut) og stjerner. Ark, button og tekststriper fra papirdesign. Har også brukt magic mesh :-)
Deltar i disse utfordringene:
Nord Salten Hobby Klubb - Geometriske former
Scrappelyst - Dies/punch
Papirdesign - Bruk papirdesign produkter
Hobbykunst - Stjerner
WOW, så stilig layout! Denne likte jeg altså :)
SvarSlettTakk for at du deltar hos Papirdesign
DT Renate
kjempefin LO! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Klem fra Cathrine.
SvarSlettFlott LO. Takk for at du deltar hos Scrappelyst og Papirdesign.
SvarSlettRåkul LO!
SvarSlettTakk for at du deltar hos Scrappelyst.
Knalltøff LO, denne traff meg rett i håndballhjertet ;-)
SvarSlettTusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.
For en fantastisk flott LO. Så masse flotte detaljer.
SvarSlettTakk for at du deltar hos NSHK.
Dt-Katrine
Herlig LO:) takk for at du deltar hos NSHK. DT ingunn
SvarSlett