lørdag 26. september 2020

Mål(stjerne)vakt:-)



 



Layout laget med masse geometriske former som sirkler (punchet ut) og stjerner. Ark, button og tekststriper fra papirdesign. Har også brukt magic mesh :-)


Deltar i disse utfordringene:

Nord Salten Hobby Klubb - Geometriske former

Scrappelyst - Dies/punch 

Papirdesign - Bruk papirdesign produkter

Hobbykunst - Stjerner

7 kommentarer:

  1. WOW, så stilig layout! Denne likte jeg altså :)
    Takk for at du deltar hos Papirdesign
    DT Renate

    SvarSlett
  2. kjempefin LO! Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign :-) Klem fra Cathrine.

    SvarSlett
  3. Flott LO. Takk for at du deltar hos Scrappelyst og Papirdesign.

    SvarSlett
  4. Råkul LO!
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  5. Knalltøff LO, denne traff meg rett i håndballhjertet ;-)
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. For en fantastisk flott LO. Så masse flotte detaljer.
    Takk for at du deltar hos NSHK.
    Dt-Katrine

    SvarSlett
  7. Herlig LO:) takk for at du deltar hos NSHK. DT ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, det setter jeg stor pris på.